Mesela Yarin

29Oct11

Bugun uzun suredir yapmak istedigim seyleri bir bir yaptim, sanki guvercin adimlarla bir merdivenden inercesine..

Once telefonumun alarm tonunu degistirdim. Sonra kac gundur masanin altinda duran cilekes coraplarimi kirliye attim. Senin hediye ettigin, kazagin yanina yakisti bence.

Bloguma komik bir seyler yazdim ve tarihi gecmis bir kac konserve kutusunu kirmizi kartla cope yolladim. Bana hic yuz vermeyen parfumcu kiza bakmadan isin yolunu tutmayi basarabildim. Sonra buyuk amcami aradim, yengemle aralarindaki klasiklesen “buyuk tansiyon yarisi”ni ilgiyle dinledim. Amcamin agzi kulaklarindaydi, cunku yine kazanmisti! Yengemse simdiden rovans icin hazirliktaydi, hayir hayir en hasta oydu.

Alisverise gitmeye gerek duymadim, son zamanlarda evde pek yemiyordum zaten. Sadece cicekleri sulamayi ihmal etmedim, biraz da sohbet ettik tabii, balkonun son dedikodularini dinledim. Mesela gecenlerde zamanindan once sararip dusen bir kac yapragi icin, sigortaya basvuracakmis akasyalar. Ya o devetabani’na ne demeli, burnu havada aycicegine agzinin payini bir guzel verivermismis. Cenesi dusmustu mor menekselerimin, saka maka serpilip guzellesmislerdi de. Sonbahar yaklasmasina ragmen, sanki ikinci baharini yasiyorlardi.

Bu arada, tamam, itiraf ediyorum parfumcu kiza caktirmadan bugun de is donusu bakmistim. Yine farketmedi nasil olsa..

Neyse herseyi bugun yapmamaya karar verdim..

Mesela, seni yarin unutucam.

Belki de haftaya..

 

Not: Tamamen hayal urunu bir yazidir.

No Responses Yet to “Mesela Yarin”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

